MerveeD Zulalle baby turco 1 numaradan 80 tane aldım 160 tane fılan 2 numara aldım 🤷♀️🤷♀️ bende bılmıyorum kullanabılecekmıyım ama dun gelinimiz doğum yaptı yeni doğan kullandı 2 numara buyuk olurdu ve bebegı 3 kilo 500 gram dogdu
Saliha03 Zulalle Molfix kullanıyorum hiç memnun kalmadım. Sızdırıyor sleepye geçicem 1 numarayı yaklaşık 45 gün kadar kullanıyorsunuz ilk günlerde 6 7 bez çıkıyor ona göre alırsınız
Malikadir Ben jenny willy aldım 60 adet 60 tl. Esim kanzz marka bez getirmiş kullanan yazsin bana da nasıl acaba
2105_iyiki Malikadir biyere otrmaya gtmştm sleepyi kullanıyorm normalde kalmaynca kanz aldm pişik yaptı sleepye göre naylonumsu bnce ve taşırıyor hiç emici degil
BlueLove MerveeD kardeşimin bebegi icin 1 numara aldik 2900 doğdu küçük geldi kullanamadi onun icin 2 numarasını aldik ama doğunca görürüz artık
MerveeD BlueLove bezden beze fark edıyor cunkı dün dogdu hatta bilerek sordum kac numara taktınız bezi dıye 1 numara kullandık sımdı dedıler bende 80 tane almıştım zaten
BlueLove Eminecak belli olmuyor ki iste kardeşimin bebegine numara aldık küçük geldi bende direk 2 numara aldim kendi bebegim icin ama bilemiyorm suan
Yigitinannesi_ Eminecak idare edilir genede cnm korkma bende 2 numara aldm ama ilk zmnlar çok gidiyo bez bzm oyleydi sürekli kirletrdi
Malikadir 2105_iyiki yaaa öyle mi cnm tesekkurler. 2 numara 1 paket almis zaten ne yapsam ki bi deneyeyim bende yazık ya
2105_iyiki Malikadir bnde şmdi bitirmeye çalışıyorum ara ara kullanıp ama nefret ettim yani sürekli zıbını çiş oluyor