SeherMertcanMehmed Kızlarrr 32+2 haftalığız kızımla gün sayıyoruz ama bu gece çok kötü bir ağrıyla uyandım sağ kaburgam ve afedersiniz vajinamın üstünde sağ tarafta ağrıdan tutuldum resmen. Daha sonra 1 paracetamol içtim. Şu an biraz iyiyim ama yalancı sancı olabilirmi çok korktum. Hafiflemeseydi acile gitmeyi düşündüm. Benim gibi olan varmı normalmidir? 😞
Esmaakdag SeherMertcanMehmed ayy o bende de oldu kassıgımda agrı ile uyandım sonra gectı ılk defa oldu doktora sordm bellı aralıklarla olursa erken dogum habercısıdr dedı
SeherMertcanMehmed Esmaakdag hmm valla tekrarlarsa doktora gitmeyi düşünüyorum cnm hafif hafif karnımda ağrı var ama öyle sancı gibi değil çok şükür bakalım nolucak inşallah erken gelmez bebişim. Bende bir de yüksek tansiyon var başından beri kan sıvıtıcısı içiyorum 😔