İyi akşamlar arkadaşlar 😊 ben 28. Haftada şeker yüklemesi yaptırdım. Sağlık ocağında şeker aletiyle yaptılar ölçümleri sonuç olarak açlık 90 tokluk 164 çıktı doktorum diyet yap dedi 18 gündür pirinç, patates , aşırı meyve vs. Tüketmemeye çalışıyorum şimdi bir arkadaşımdan şeker aleti aldım onla iki gündür ölçüm yapıyorum bu konuyla alakalı 2 sorum olacak
- Herkese bu şekilde mi yapılıyor şeker yüklemesi,
- Optima diye bi aletle ölçüyorum sabah 77-127 çıktı akşam 106 çıktı akşamları hep böyle düşük mü çıkıyor yoksa aletle ilgili mi ?