29 haftadayım bir sürü doktor değiştirdim önce farabiye suna hanıma gittim ordan selçuk tıp özel muayene ayşegül hanım sonra şehir hastsnesi melike geyik en sonda farabi Mehmet bardakçı gittim. Mehmet bardakçı çok çok iyi bir doktordu güleryüzlü ama özelde doğuramayacağım maalesef. Ayşegül hoca da çok iyi ama randevu bulamıyorum hep dolu oluyor o yüzden melike hocaya gittim. Şimdi doğum konusunda çok kararsızım ayşegül hoca gece de olsa doğuma geliyormuş ama şehir hastanesinde nöbetçi kimse o giriyormuş hastane olarak da şehir hastanesi daha temiz odaları ikisinde de kaldım. Şehir hastanesinde halime hocanın doğum için kendi nöbet günlerini verdiğini duydum. Siz hangi doktorlara gidiyorsunuz bu hastanelerde doğum yapanınız var mı nasıl gelişti