Nur123aa Busraquner bende 29 girdim nefes alamıyorum kilo da almışım yemek bile yapsam belim çok ağrıyor hiç bir şey yapamıyorum 🙄
Busraquner Nur123aa bende yemek yaparken yüz kere oturup kalkıyorum yoksa kalçama bıçak gibi ağrı giriyo hergün aynı ağrıyı çeke çeke ıyuyorum
incinin yasemin0007 hıssedıyprum ama o kadar guclu degıl normalmı acaba bıde hep asagılarda hıssedıyorum
Busraquner incinin benimde öyle canım aşşada yanlarda tekmeler şeklinde oluyo bence gayet normaldir hele yakın tarihte kadın dığumcuna randevun varsa için daha rahat eder muanede
Eminecak yasemin0007 bazı dönemler pozisyonundan dolayi az hissediyorsundur dert etme sol tarafina yat biraz dürt nerelerdesin diye 😚 ben bir kac gündür karnimin üstünde hissediyorum hep göğsüme yakın
Busraquner Fztan hamilelik garip durum her bünyede farklı sorunlar oluşturuyo gerçekten , allah yardımcınız olsun
Eminecak Bende 28. Haftadayim kizlar. Bu haftada neler kullaniyorsunuz ve yaptirilmasi gereken testler var mi ? Ben şuan mide bulantılarım geçmediği icin prilam ile ferrum kullaniyorum arada bir de regenesis vitamin.
Busraquner Eminecak valla canım cumartesi kontrolüm var benim de şuan sadece magnorm kullanıyorum magnezyum için bakalım cumartesi yeni ilaçla tanışıcakmıyım görücez
Eminecak Bana hic magnezyum falan verilmedi bakalim Perşembe bende kontrole gidicem sorarım doktora sırt ağrılarım arttı belki onun için verir
Busraquner Eminecak bende arayıp doktorumu söylemiştim öyle vermişti inşallah verir şikayetin gider en azından
155598 papatya56 bende 28 oldum ama yol bitti benim için sanırım eski enerjimi özlüyorum bel ağrısından ağlıycağım çıkıyor