Edasenell 26.haftamdayım medipol çamlıca hastanesine gitmeyi düsünüyorum memnun kalan bilgis olan var mı
Bayancorek Edasenell Zeynep Akçöltekin hanıma gidiyorum devamlı, çok memnunum. Gerek doktorumdan gerek hastanenin genel ilgisinden dolayı. Arkadaşlarım da çok memnun kaldı. 🌸🤗
nurnur13 Edasenell İki tanıdığım orda doğum yaptı ikisi de çok memnun kaldığını söyledi, biz de ziyarete gittiğimizde çok beğenmiştik hastaneyi hemşirelerin ilgisini felan. Evime biraz uzak kalmasa kesinlikle orda takipli olup orda doğurmak isterdim.
Deleted4445656 Edasenell bende Zeynep Elmalıya gitmeyi düşünüyorum nette tüm yorumları çok güzel bir süredir takip ediyorum
Edasenell Annesininkurabiyesi malesef bende hamilelik başından beri çekiyorum kızımda böyle değildimm😄