VergiliBirsenTolga İlk gebeliğim 31 haftalığım çatı muayenesi olmadım daha ama olmak gerekiyor mu bilgilendirir misiniz ?
SineMirayAksoyeri VergiliBirsenTolga normal doğumsa evet ilk hamilelikse korkularn normal ama şu ana kadar her şey güzel gittiyse bu da gider korkma 💕
Seyhan34 VergiliBirsenTolga şahsen ben erken diye düşünüyorum ortalama 4 haftan daha var kontrol edilmesi için
SweetBaby genelde evet 36 haftayım genelde 37 -38 gibi yapıyorlarmış ama ben dün oldum , cokda merk ettiğim ve tedirgin olacak bir durum değil doktora baglı tamamen kısa sürdü açıklığıma ve rahmimin hangı doguma daha elverişli oldugunu söledi bazılarınkı dar bazılarınkı esnek oluyor ona görede diğer haftalarda doguma yol ciziyor