Ben de 36+6 🙋🏼♀️ 35.haftada nst kasılmaları çıkınca doktor açılma var mi diye bakti yoktu. Sonra 36’nin başında gittiğimde yine sancılar çıktı ve ultrasonda rahim ağzına baktıktan sonra açılma muayenesi yapmak istedi ve şok 2 cm açılmış, rahim ağzımda yumuşama başlamış 🙈 5 gündür evde istirahat halindeyim. Bugün önlem olarak ciğer geliştirici vuruldum, yarın muayenem var. Bakalım açılma devam etmiş mi neler olmuş, heyecan dorukta. Bu arada karnımdaki kasılmalar daha güçlü bir hal aldı. Kasılınca canımı acıtıyor artık. Eğer açılma devam ettiyse erken doğum mecbuuuur 🙊 bir de bebeğim dönmedi, makat geliş. Her şey karmakarışık gibi 😂