Kızlar 24. Haftamdayım ve adet sancısı gibi bir sancı ve bel ağrısı yaşıyorum. Sizde de aynı durumu yaşayan var mı? Özellikle 6. Ayıma girdikten sonra bir doğum korkusu başladı sanki erken doğum gibi bişey başıma gelcek gibi hissediyorum. Yardımcı olun.