Hfz1818 Kizlar 26 martta yumurtlama gördüm testte.bugun ovulasyonun 10.gunu.10 nisan gibi regl olmam gerekiyordu bu sabah soluk pembemsi kahve gibi bi akinti gelmis günlük pede dahasi yok regl erken mi gelicek acaba
Hfz1818 Gorkim Hunilininbirii Cns-alpgt25 insallah kizlar.gebelik testi icin erken degil mi varsa da cikmaz sanki sbh bi test yapayim diorum cikmazsa da kan vereyiim yarin ya da oburgun. Iki senedir hamile kalabilmek icin ugrasiyorum ilk defa boyle bi akntim oldu erkenden ins regl olmam sabah geldi bi da da gelmedi
Hunilininbirii Kan ver istersen benimde adetimden önce 2 damla leke geldi öyle öğrenmiştim hamile olduğumu 😊