Ya benim 3 sezeryanim ikizler oldu ve karın içi yapışık kordonları o bile bagliyamiyoruz dediler ben hap ile korunuyordum hamile kaldım bana birdaha ki doğumda ölürsün dediler gecelerim kabus gibi geçiyor 3 yavrum var çok korkuyorum sizin tanıdığın ki de benim gibi ileri derecemiydi