merhaba kızlar ben ı mom kahverengiyi kullanıyodum çokta iyi bir ilaçtı ama son kan değerimde alt ast yüksek çıkınca ilaç ağır gelmiştir diye doktor 2 hafta ara dedi şuan hiçbir ilaç almıycakmışım sonra test yapıp tekrar sonucuna göre bakıcakmışız ama bu iki haftada almadım diye bebeğimin gelişimi için bişey olmaz dimi doktorum biraz sinirlide soramadım korktum🙈🥺