Aysunozb Dün sezeryan oldum ağrılarım hala devam ediyor.. aranızda sezeryan olan varsa kaç gün sürüyor bu ağrı? Birde yarama pansuman yapmamız için gazlı bez pansuman yazmıs. Gazlı bezle temizledikten sonra yarayı tekrardan kapatıyormuyuz açık kalıyor mu?
Yagmury35 Aysunozb geçmiş olsun ben 36 gün önce sezeryan oldum 4 5 güne kadar hafifliyor ağrılar 10 güne daha rahat oluyorsunuz. Pansumanı ise ben baticon ile silip kurumasini bekledikten sonra temiz bir ince tülbenti kesip ince bir şekilde kesip o bölgeye koydum çünkü iç çamaşırı tema la ettikçe canım çok aciyirdu 1 haftalık olunca tülbenti bıraktım tamamen açık bıraktım pansumanı ise 10 gün kadar sabah akşam devam ettim yaramda hiç bı sorun yasamadim