Hsnahmt progestani nedir bilmiyorum ama benimde gecen ay tsh’im 25′e cikmisti dr ilac dozumu yukseltti pazartesi tahlil verdim cok sukur 2.4′e dusmus. Levotiroin kullanmalisin ve bu bebek icin hic zararli degil aksine kullanmazsan zarar verir allah korusun. Tsh yuksekligi bebekte gelisim geriligi ve dogum anomaligine s3beb oluyor ve tsh’in dusuk olmasi bebekte zeka geriligine sebep oluyormus. Kesin dahiliyeye git ve ilaca basla. Gecmis olsun. Insallah saglikla kucagina alirsin melegini🤲🏻