B_dur Selam arkadaşlar 37.haftamda çatı muayenesinde 1.5 cm açıklığım vardı ama hiç bir doğum bertisi yok. Cuma günü kısmetse 40 haftalık oluyoruz. Suni sancıyla yatışımız yapılacak. Çok mu zor acaba biraz korkmaya başladım 😐
rahimesarp B_dur bendr 41+3de suni sanciyla dogum yaptim norml sanci nasi bilmiyorum ama suni tabikide zor dayanilmiycak gibi degil mecbur dayaniyosun yapcak biseyin yok cunku allah sana hem sanciyi hemde dayanma gucunu veriyo merak etmeyin🙂