-Serpilllllll- Kızlar vajina da bikini bölgesinde yürürken zorlanmama sebeb olan bir ağrı var 29+3 günlük hamileyim. Sizlerde bu durum var mı? Varsa neler yaptınız geçmesi için.
Asseyda -Serpilllllll- bendede vardı canım doktorum bana normal Cücük kendini doğuma hazırlıyor dedi bide mogositi günde iki iç demişti bana oda baya fayda etti
Suem-58 32 haftalığım benimde yürürken ağrım oluyor anlamadım gitti 18nde kontrolüm var galiba bebek doğum pozisyonunu aldı
-Serpilllllll- Suem-58 ben en son gittiğim de doktor makat geliş demişti dahaa 1 haft olmadı anlamdım 🙄
Elifkaan18 27+2 deyim bende de oluyor ama giriş yada içeri kısmında değil daha yukarıda . İlk zamanlar mantar geçirmiştim ona yoruyordum ama bacak hareketimde ağrı yapıyor . Belki benzer şekilde yaşayan çözüm bulan vardır . Bende bekleyeyim , yarın doktora gideceğim , yorumu sonuca göre güncelleyebilirim 🙏🏻
Elifkaan18 Merhabalar güncelleneceğimi söylemiştim , doktorum fıtık kontrolü yaptı bulunmadığı için , bebekte doğum pozisyonunda olmadığı için,magnezyum azalmasından kramplar girebilir dedi geçmezse magnezyumu 2 ye çıkarabiliriz dedi 🙏🏻