Remziye Kızlar yeni gebeyim arada bir kalkıyorum ayağı normalde çok uzaniyom ne olur ne olmaz diye iyi mi yapıyorum sizce
Yogurtlupilav Remziye riskli bir durum yoksa illa uzanacaksın diye birşey yok. Hatta az hareket etmek kilo alımına sebep olacağından abartmamak lazım diye düşünüyorum. Normal hayatın nasılsa aynen devam et, hasta değiliz sonuçta hamileyiz 🙃
svmeybgl Remziye bende genelde öyleyim bir işim olmadığı sürece uzanıyorım . 21+0 ım şu an ama ev işleriyle genelde kendim uğraşıyorum dinlenme zamanlarında uzanıyorım oturmak yerine
Babyhappyy Remziye bende aynı öyleyim elimde olsa tuvalete bile gitmem 6 haftalık hamileyim 40 haftalık gibi davranıyorum sanki zor yürüyorum hemen kendimi kaptırdım 🙈
Esesli Remziye ben 29. Haftaya kadar sürekli hareket ettim yürüyüş yaptım gideceğim yerlere yürüdüm. Ama sonra sancım çıktı ve yatmak zorunda kaldım erken doğum olmasın diye. Nasıl sıkılıyorum doktor artık ilacı bırak normal desinde yürüyeyim gezeyim yine diye bekliyorum ama 35+6 oldum bu saatten sonra çok mümkün değil herhalde 🤣
melikeaynrr İlk üç ayında tehliken yoksa ağır olmayacak şekilde evdeki işlerini yapmaya devam edebilirsin (baza kaldırma,çok yükseğe uzanma, damacan taşıma, çamaşır suyuna maruz kalma, merdivene çıkmamaya gayret göster perde. Vs. Asmak için eşini bekle) sonrası zaten sorunsuz ilerliyorsa normal rutin hayatın gibi geçer ama 30 haftadan sonra biraz ağırlaşabiliyoruz🙄 ben yine de duramıyorum ama 36 dayım 😁