Aysegul03 Ne kadar aşağıdaymış? Rahim ağzını kapatıyor mu? Haftanız erkense bol bol ayaklarınızı yukarda tutarak dinlenin, ağır iş yapmayın. Yukarı çıkıyor genelde. Benim de aşağıdaydı ama bi rahatsızlık vermedi, ağır iş yapmadım. Yeri değişmedi ama normal doğum yaptım o şekilde sorunsuz