Öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah. Hayırlı olsun doğumunuzda🧸 hayır hep öyle olmayacak 3. 4. Günde dahada hafifleyecek çok yeni şu an ben de ilk doğumumu sezeryan olarak yaptım aynı düşünüyordum ama hiç eser kalmadı ağrılardan 2. Gün daha da zorlamıştı beni ağlamıştım ağrıdan ertesi gün iyiydim elhamdulillah. İnşallah sizde öyle olursunuz biraz sabır gerekli 🙏