Nabzım zaten yüksek çıkıyordu doktorum EKG çektirdi 115 120 lerde çıkıyor diye taşikardi dedi doktorum kardiyolojiye randevu al dedi en erken 21 nisana verdi şimdi tansiyon aletinde baktım kalbim çok hızlı atınca 143 çıktı acile gitsem bakarlar mı acaba