Sumiire ben çok araştırdım mustela içeriğini bozmuş diye tercih etmedim hem içeriği kötü hemde pahalı.. minorisin içeriği güzel siveno incia onların da içerik güzel.. ben bübchen tercih ettim sabunu bebekteki yaraları bile iyilestiriyormus yağı ve losyonu var pisige bile etkiliymis ki şu an kızıma aldığım losyonu kendim kullanıyorum bakım sütü diye geciyor cildim inanılmaz güzel oldu.. bübchen in sadece şampuanın içinde kötü bı madde olduğunu yazmış bı kimyager onda da hassas ciltler için sac ve vücut şampuanı diye geçen var onu aldım sampuandan 20 lira daha pahalı ama içeriği temiz.. yani ben hepsini takım olarak bübchen aldım şimdilik oldukça memnunum.. 32+5 im ben.. siz benden öndeydiniz hatırladığım kadarıyla ☺️