Oziblog bu değerdeyken kese görünmez. Dış gebelik, kimyasal gebelik gibi riskler olduğu için de keseyi görene kadar net bir şey diyemez ama dengesiz ya artık kime neye garezi varsa hastasından çıkarmış belli ki. Değeriniz gayet güzel. 2 gün sonra tekrar kan verin eğer artık %100 ise sağlıklı gebeliktir zaten ama kese yine görünmez. 1 hafta sonra mümkünse başka bir doktora görünün böyle ayarsız doktorlarla hiç uğraşmayın. Hayırlı olsun şimdiden 🙏