RaYaRY Kızlar bugün 2.dozumu oldum ama canım inanilmaz acıdı 1.sinde hiç birşey olmamıştı igneyi çektikten sonra kolum kanadı doğru yere yapılmadı mı acaba
MTugba RaYaRY bende de öyle oldu cnm kanamıştı birincisi üç günde geçti agrısı ikincisi bir haftayı buldu.
Hlt-seyma21 aslhansrc1 kol ağrısı hariç hiç sıkıntı yaşamadım korkma hiç herkes bir değil eve gel buz koy tamam kol ağrın bile kalmaz
Pyrz_07 arslanngizem benimde ilk dozu çok ağır geçti hasta gibi oldum resmen şimdi 2. Dozu yaptırmaya korkuyorum yine aynı olurum diye