Busraela canım ben onu 35.haftadan itibaren yaşıyorum yeri daralıyor ve rahatça hareket edemiyor bebişlerimiz. Bende dün gittim doktoruma sordum gayet normal ama gün içinde mutlaka hareketlerini takip et yine de dedi. Bende 37 haftalık hamileyim. Allah hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 😊