Evet benımde kontrolum vardı dün nst bağlandım sancım az çıktı bende de sureklı sertlesıyo bı yere toplanıyo ozelıkle sabah uyandığım zaman tas gıbı gün ıcerısndede öyle oluyo nırmalmıs doktorum öyle dedı hazrlık yapıyomus zamanı artık gelıyo yavaş yavaş sancılarım da yokluyomus zaten bende açıkcası rahatsız oluyorm böyle serltlesnce