Busraaa127 Kizlar ya 39+4 olduk. Bugün 2 defa aşırı şekilde akıntım oldu. Sarı sumuksu ve yoğun. Ama genelde burda ki postlarda hep kahve ya da başka renk denildiğini gördüm. Bende ki de Nişan mıdır acaba. Benim gibi olan var mı ?
taninmayananne Busraaa127 olabilir ama o haftalarda sumuksu koyu kivamli akinti artıyor. Normal bisey de olabilir. Ustte kalsin yine de
ilkm_22 Benim bugün pembe lekelenmem oldu doktora gittim nişanım gelmiş rahim ağzı yumuşamış 1 cm açıklığım olmuş gelen pembe çok az leke şeklindeydi