Merve1504 bende doktorun kapısına gitimmi kalbim çıkacakmış gibi oluyor tedirginlikmi desem korkumu desem. evde durumun nasıl diye soruyor herşey normal kuş gibiyim bura geldimmü böyle oluyorum hocam diyorum stres yapıyorsun belli diyo eve gelince bişey yok tansiyon normal bebeğin gelişiminde iyi şükür herşey yolunda şuan inşallah böyle de gider doğuma kadar