FB_15 Kızlar başına böyle bişey gelenler yorum yapabilir mi ? 17. Haftayım cinsiyet öğrenmek için gittik doktor başta kız dedi sonra erkek gibi dedi kordon ile pipi ayırt etmek zor dedi bende şaşırdım ??
lemonsmother FB_15 22 haftaya kadar oğlum oluyordu cinsiyet partileri düzenledim. 😂 22den sonra kız olduğunu öğrendik. 😂
haklisinesracim FB_15 tabi çok zor diplomayı nereden aldığına bağlı. Ultrasonda kordondan kan geçtiği için onu çok rahat ayırt edebiliyorlar ama işine gelmemiş ugrasmak
Eymenebrar FB_15 bana 12 haftada kiza benziyo dedi 13 haftada ageim var die gittik evet evet yuzde 90 edkek dedi oglum oldu canm
Ceylankaya lemonsmother ciddi olamazsın😱😱😱şok ben az önce düşünüyordum b3nde kızım olacak eşya alma başladım içimden geçti insallah cinsiyet değişmez benimde 22 haftalık cnm 3 farklı doktorda kız dedi değişirmi bilemedim
neval270071 lemonsmother neeee 🙈 iyi de canım o haftaya kadar pipi görmediniz mi ya peki hazırlık yapmış mıydın o şoku nasıl atlattınız
neval270071 haklisinesracim valla diplomayla pek ilgili değil bizimki Hacettepe Tıp mezunu uzman yanıldı ama 😂😂
FB_15 haklisinesracim ultroson bakarken bile bebeğin kafasını kolunu bacağını ayırt edemedim aynı şekilde ultroson fotoğrafı da hiç net değil pipisini falan göstermedi hazırlık yapmayın daha dedi o kadar
FB_15 Ceylankaya değişme diye bişey olmuyor da doktor yanılması olabiliyor yani ultrosona baktıkları zaman anlamayan doktorlar var benim bildiğim 16 20 haftalarda net belli oluyor ama sen 3 doktora göstermişsin net olabilir bende başka doktora da gideceğim 🤷🏻♀️
Ceylankaya FB_15 değişmeden kastım doktor yapılması canim zaten yanıltma olmasın ben kıza hazırladım kendimi😍hayırlısı bakalım
Esmeeer4221 FB_15 boyle yazıları gorunce suphelenıyorum 11 haftadan berrı kız dıyo doktorum ozele gıdıyorum 17 haftalıgım suan bacak arası bos dedı acaba doner mı😂😂
neval270071 Esmeeer4221 işte döner mi değil 😂😂 yani doktor bakamadı mı bilemedi mesele bu 🙉 Detaylı ultrasonu bekle en iyisi