gulsemihkrmz Kızlar merhaba ikili tarama testimi devlette yaptırmıştım sonucunu özelde bi doktora göstermeyi istiyorum devletten sonucu alabilmek için ayriyeten randevu almam gerekiyor mu
gulsemihkrmz Duygumiran e nabızda rapor ektedir bölümü var onun çıktısı önemliymiş onunda hastaneden Alman lazımmış
Duygumiran 1299 anladim canm olabilir ben doktoruma gosterdigim icin hani ordada tam cikiyodur diye soylemistim