Deniz8181 Arkadaslar 31 haftalik tansiyondan erken dogum yaptim bebegim kuvezde tansiyonum hala 15 9 inmiyor aranizda bu sorunu yasayan varmi acaba neler yaptiniz bilgisi olan yardim edebilirmi