ogretmenanneyimm sizin kaç gününüz kaldı kızlar, heyecan korku varmı kimler planlı sezaryen oluyor ?🥰👶🏻
Duygumiran ogretmenanneyimm planli mi bilmem ama benim galiba bi anda olacak siz kacinci haftada olacaksinjz
AysunUgur ogretmenanneyimm bizim de son 26, çok stres oluyorum olacaklardan 🥹 😄 oğluşumu çok merak ediyorum, hayaller kuruyorum ama bi tarafım hep hamile kalmak istiyor
Zynp44 ogretmenanneyimm benimde planlı sezaryen ama daha tarih belirlemedik 35+1 deyiz ne zaman verir ki acaba net tarihi 🥲🥰
Senemm44 Zynp44 bende 35+1 im şuan. Kısmet olursa 29 nisana gün verdi ama biz 27 sine istedik kadir gecesi olduğu için 🙈 kırmadı 27 sine yazdı ❤️ tabi erken doğım tehkilem var o zamana kadar aksi bir durum olmazsa 🥴
AysunUgur ogretmenanneyimm ay ne güzel 🧿 Allah sağlıcakla kavuşmayı, güzel doğumlar nasip etsin inşallah
Zynp44 ogretmenanneyimm ben dedim sezaryen istiyorum diye tamam nasıl istersen dedi sezaryen için okeyledik ama gün vermedi bunu konuştuğumuz da 33+3dük. Ctesi 35+5 oluyorum belki tarih verir 💖
Zynp44 Senemm44 ay inşallah bana da gün verir ctesi kontrolüm var 35+5 oluyorum bende 25 nisan istiyorum tam 38+0 inşallah benim de günüm artık belli olur 🙏🥰
ogretmenanneyimm Senemm44 sana erken vermiş sezaryeni ben 35+6yılm 28 Nisan a verdi erken bebek almıyor doktorum ki benimde tansiyonum var 😊