Buse-5 30 haftalığım çok fazla akıntım geliyor arada karnım ağrıyor adet sancısı gibi, amniyon mu akıntımı olduğunu anlayamıyorum çamaşırımda sarı leke kalıyor. Sıvıyı belli eden pedler varmış ama bizim burda onlardan satılmıyor. Bilgisi olan var mı acaba