Fadime_1626 Arkadaşlar merhaba ben 24 haftalık gebelik olacağım iki gün sonra.. erken dogum haftasıymış bu haftalar bu dönemi rahat nasıl geçirebilirim bilgisi olan yardımcı olabilir mi??
atak13 Fadime_1626 28 haftaya girdim şükür korkuyorum valla pek ağır iş yapmam yemek yapma harici. Fazla dışarı da çıkmıyorum
Duygumiran Fadime_1626 canm 29 haftaligim benimde riskim vardi dr bana saoldun bol su ic 3 litreden asagi icme dedi oyle yapiyorum
Fadime_1626 Teşekkür ederim ama gündelik işleri yapmam da bir sakınca olur mu bide ben maşallah baya hareketli birisiyim acaba şu 3 4 hafta biraz daha mı agırdan alsam kendimi