Muhammedikranur Kızlar 5 haftalık hamileyim ve sürekli sarı yeşil akıntım ve topak akıntı görüyorum mantar sanırım doktorum da suan bi tedavi uygulayamayız dedi evde yapabilceğim bsg yokmh veya daha önce böyle olan varmıydı aranızda?
Damlahmett Muhammedikranur o haftalarda benim de vardı fakat doktorum bana gece yatmadan önce son idrardan sonra yapılan toz ilaç verdi ve geçmişti.. onun dışında o bölgeyi sürekli kuru tutup iç çamaşırlarını ütüleyerek giyebilirsin💖