Beysaa aaa bize hiç öyle şeyler demedi doktorumuz, ufak tefek miyon bi bebek olur çok da kilosuna takılmayın dedi. Her şeyi normal gözüküyor dedi 🤭 hatta ufak olması normal doğum için daha iyi senin için dedi😅 doğduktan sonra kilosunu alır dedi falan filan..