Selam anneler, üç ay önce doğum yaptım ve gün geçtikçe kızımın kaşlarının ortasında kıllanma/tüylenme var ve bıyığı çıkıyor.. bu kıllar dökülür mü? Yoksa kalıcı mı bilen var mı?
Doğduğu gün alnında ve kulak arkasındada kıl vardı, ve hala var
Ama kaşlarının ortasındaki tüyler sonradan gözükmeye başladı, ve beni oldukça düşündürüyor. Allah’a şükür sağlıklı ve sağ sağlam kucağımızda, ama annelik işte kızımın bu konuyla dalga geçilmesine dayanamıyorum.
Bu durumda olan yada duyan varsa yazabilir mi❤️❤️