rias7 Çocuğuna bu balık yağından alanlar yazabilir mi ben de almayı düşünüyorum ilk defa balık yağı alcam
minebayraamm rias7 Biz kullanıyoruz hatta hamileyken de yetişkinler için olandan kullanıyodum içeriği iyi tadı güzel diye kızıma da bundan aldım
meltemc rias7 Easyfishoil multi alıyorum oğluma doktor iştahsızlık için verdi bunu çok iyi geldi iştahına
sevggialan rias7 ifos5 onayı var bu kalitesini güvenilirliğini belirliyo yani içinde ağır metaller vs yok standartlara uygun
rias7 sevggialan Çok teşekkür ederim ilk defa duydum bunu öğrenmiş oldum güvenilir madem sipariş vereyim zaten araştırdım memnun olan çok insan var
Deletedmom727271 ben kullanıyorum 4.5 yaşındaki oğluma çok iyi geliyor. marka olarak da en iyisi zaten. 😊