https://www.hizliresim.com/oydo1k2
Kızlar son adet tarihim 1 Martti. 30 Martta kan verdim. Sonucum 111 cikti. 3 Nisan da tekrar kan verdim. 770 çıktı sizce değerler iyi mi. Haftaya randevu aldim o zamana kadar degerim artar diye düşünüyorum. Kese gorunur mu?