gbdl2023 hormonunuzun neden yüksek olduğuna bakıldı mı? Polikistik misiniz yada hipofizde adenom vs olabilir mi? Benimde prolaktin hormonum çok yüksekti. 300-400 çıkıyordu, bazen ölçülemiyor sadece high yazıyordu ama hormon yüksekliğinin hiç bir yan etkisini yaşamadım. Rastgele kontrolde ortaya çıktı. Dostinex verdiler kullanamadım, bulantı yaptı. Bebek planlamadan önce tüm tahlillerimi tekrar yaptırdım ve yine yüksekti. Hipofizde adenom var fakat büyümemişti. Ve şu an 31 haftalık hiç tedavisiz gebeyim. Öncelikle nedenini bulun. Kadın doğum beyin cerrahisine, beyin cerrahi kadın doğuma ordan endokrine falan yönlendiriyorlar. Siz gidecekseniz hepsine gidip genel bir tarama yaptırın..