10 gün önce doğum yaptım. Doğumdan sonra bebeğimi yoğunbakıma aldılar. Akciğerlerinde sıvı çıktığı için enfeksiyon var dediler antibiyotiğe başladılar 10 gün sonra taburcu olacak dediler. Bugün 10. Günümüz sabah bi heyecanla gittik bebeğimizi almak için. Meğer yavrum 10 gün daha kalacakmış. Sol memesi şişmiş. Kan değerleri yükselmiş . Belinden sıvı alıp mikroskop altında incelemişler temiz çıkmış ama laboratuvara göndermişler. Menenjitden şüpheleniyorlar sanırım. İshal olmuş kakasını da göndermişler. Sonda tarzı birşey takmışlar idrarırını toplayıp test yapmak için. 10 günlük yavrumun çektiği acı beni çok yıprattı. Hergün yarım saat emzirme izni veriyorlar anne beni kurtar der gibi gözlerimin içine bakıyor kuzum. Dilimden dua hiç düşmüyor. 10 gün daha yatacağını söylediler. Bu 10 günlük süre içinde birde normal doğum dikişlerim açıldı tekrardan dikiş atıldı. Oturmam sağa yatmam vs yasak sadece sola yatış serbest. Yavrumu görmeye gittiğimde doğru düzgün emziremiyorum bile. Tekrardan dikişlerin açılma korkusu da var. Allahıma sığınıyorum. Uzun oldu hakkınızı helal edin Nolursunuz sizde yavrum için dua edin toparlasın evine annesinin yanına gelsin bir an önce