eylul27 18 haftalik olduk kizlar öglenden beri sol tarafıma sanki iki parmağimla bastırıp cekiyormusum gibi aciyor batıyor yani boyle olan varmi bebek hareketi mi bu yoksa başka birseydenmi kaynaklıdir
Jan91 eylul27 ilk bebek hareketleri aci vermiyor, cok hafif bisey, kelebek var sanki içinde oyle bisey
superstar_00 eylul27 bebek oraya toparlıyor olabilir benim hep öyle bebek kendini sol kasiga yakin toparlayip orda uyuyor oraya agirlik çöküp agrimaya basliyor hafifçe ovuruyorum düzeliyor.