1508 Linainci69 ilk doğumum sezeryandi ilk ayağa kalkman biraz zor normal olarak ameliyat oluyorsun sonuçta ama onun harici çabuk geçiyor :)
GriMavi İnsallah güzel geçer😇Sezaryenden sonra buray yazıp bizide bilgilendirirseniz sevinirim🙃bende sezaryen olcam 2 ay sonra ama
Molika Aysegulaman02 doktor neden o kadar bekledi canım benimde sezeryan olacak yarın gün vericek doktor acaba bana ne zaman dicek
Aysegulaman02 Molika ben normal doğumu bekledim diye bu kadar uzadı bebek kanala inmedi ve doğum pozisyonu da almayınca suyu da azaldı sezaryene karar verdik canım