Limonzeytin strong_mother Hııı 4lü test bu haftalardamı oluyo ya bende 20.haftaya girdim ama ben terch etmedim 3 ve 4lü testi 10gün snra detaylıya giricem o daha iyi ve mantklı yöntem diye bekliyorm.
strong_mother Limonzeytin bende doktora gittim istıyorum demedım devlette iste öyle nasıl oldu anlamadım yaptılar
Limonzeytin strong_mother Bana doktor istiyomsn dedi yok dedim detaylıya gidicem hocam dedm tm o en iyisi dedi o yzden merak ettmde yazdm size gönlnzce olsn herşey 😊🤲
strong_mother Limonzeytin amin teşekkür ederim senin ve tüm annelerınde sağlıkla dünyaya gelsin bebişleri 🌸