Seymaben Kizlar cuma gunu acil sezeryana alindim ve bir turlu agrilarim hafiflemiyor bebegimle ilgilenemiyorum spinal anestezi olrum hala sirtim belim ensem ve basim agriyor ense ve baş ağrısına dayanamiyorum🥺varmi bi çözümü olan kahve kafein falan hic bir ise yaramiyor🥺
Estrella Seymaben allah allah niye öyle oldu ki kuzum ya.. ben de cuma günü oldum spinal.. dikiş agrım var benim de oturup kalkarken zorlanıyorum agrı kesicilerle iyiyim bir şekilde🙄 ben kahve içtim 1-2 saat ameliyattan sonra boynumu cok kıpırdatmadım olmadı öyle bas agrısı boyun agrısı falan ama bilemedim ki.. cok kıpırdamayınca hareketsizlşkten de bel agrıyor yattıgım şekli degiştirdim hep geçti belim hafif agrıdıgını hissettiğimde.. bir de terlemek de mahvediyor bizi ona dikkat et derim.. bir giyiniyorum bir çıkarıyorum değişik hallerdeyim ben
Fadime99 Seymaben ağrı kesici içiyor musun canım, kendini sıcak tut, kahve iç bol bol, karanlık odada uyu, başına masaj yaptır, hırkanı üzerinden çıkarma
Seymaben Estrella ense ve bas agrim yerden yere vuruyor resmen okadar ameliyata girdim dikislerim var ama hic biri bukadar etkilemedi agliyorum resmrn agrisindan🥺
Seymaben Betbetbet insallah hafifler benimkide cunku bugun artik zirveyi gordum agridan oturup agladim acidan resmen🥺
Seymaben atak13 bende keske genel isteseydim bu agrillari cekicegime diyorum ama korkutmakta istemem herkesin bunyesi bir degil❤️doktorunla detayli konus bence bu konuyu
Nazlimom Seymaben benimde başım çatlıordu 3 günde geçyi sabah öglen akşam parol içtim halada içiyorum belimde ağrı oluyor simdide cok ayakta kalınca
Elifbrtnn Eğer ısıtma yada ütüleme şansınız varsa bir havlu koyun boynunuza eşarp da olabilir amaç sıcak tutsun hafifler.
Reallove Seymaben bende kas spazmı olmuştu 20 gün kaldiramadim başımı sonra Kuru iğne tedavisi yaptılar fizik tedavi bölümünde o şekilde iyileştim gerçekten çok zordu . Geçmiş olsun
Fadime99 Seymaben bol yürüyüş yap canım, şikayetlerini doktora söyle, ilk 5 gün ağrılar normaldir, yürüyüş iyi gelir
atak13 Seymaben valla bende lanik atak var zaten doktor zorlasa bile genel isteyecem kesilmeyi görmek istemiyorum
Elifgoktug1 Seymaben kuzum korkutmak değil niyetim ama 40 çıkana kadar çektim 43 günlük oldu bugün hala daha belimde ağrılar hissediyorum ara ara amq ilk zaman ko gibi degil şükür bol yürü ve kendini sıcak tut terledigine aldanıp ince giyinme daha çok artıyor çok geçmiş olsun sabırlı ol geçecek allahin izniyle🙏
Seymaben Elifgoktug1 bel agrisinada dayanamiyorum ama suan beni tek etkileyen ense ve bas agrim gozlerime vuruyor resmen cocugumla ilgilenemiyorum 😞dikislerin acisini unutturdu resmen agri🥺 teşekkür ederim dediklerinizi yapicam❤️
Elifgoktug1 Seymaben havlu ısıt ütüyle koy beline baya rahatlatiyor müsait oldukça da sıcak su torbası koy rahatlarsın 🤲🙏ben ilkinde genel oldum böyle şeylerim olmamıştı ama çok ağır geçmişti bunda spinal olduguma sadece bu ağrılardan biraz pişman oldum ama genelden kat kat daha iyi😮💨 iyi olacagina odaklan iyi oluyorsun cnm ben 3 gunllukken kendi işimi kendim yaptım hep iyileşme odaklı düşündüm kalkarim yaparim dedim oylede oldu elhamdülillah 5 gunlyktu bebegim dikislerimi aldirmamis halimle sariliktan basinda yattım tektim ve anladım ki ne kadar gayret o kadar iyilesme💙 saglikla büyüsün bebis 🙏😊🧿