O kadar üzülüyorum ki. Kimi bir evlat sahibi olmak için servet harcıyor. Kimi hergün göz yaşı döküyor, Allah’a yalvarıyor. Kimi de bulup sokağa atıyor o güzel meleği. 20 yaşında ailesinin hamile olduğundan haberi yokmuş. Sevgilisinden hamile kalmış ve doğunca bırakmış. Sizin zevkiniz uğruna bir bebek ölüyor. 18 haftalık hamileyim bende 20 yaşımdayım kanamalarım oluyor riskli gebelik. Hergün evladıma kavuşmak için ağlıyorum Allah’a yalvarıyorum. 18 haftadır evden dışarı çıkmıyorum, evime, eşime bakamıyorum. İnsanlar nasıl bu kadar vicdansız olabiliyor aklım almıyor. Benim birşey olacak diye aklım çıkıyor. Çok üzüldüm gerçekten Allah ıslah etsin böyle insanları.