Herding_1433 Berf123 😂😂😂😂 makrome örgü tekniklerini araştırdım bebek yünü aldım bide ahşap harfler ohh mis hepsi bana 21 tl ye mâl oldu çok da güzel oldu 😂
Herding_1433 Berf123 valla katılmıyorum ben örgü ipiyle yaptım ha yelek hırka örmüş giydirmişsin ha emzik zinciri ne farkı var ki zararı da olsun ha tabi her ip kullanılmamalı bence 😰
minik22 Kızlar bu ahşap boncuklular düşüyomuş bebeğin ağzından ilk zamanlar taşıyamıyomuş diye gördüm birinde haberiniz olsun ben deri isimli yaptırıyorum lipunababy diye bi sayfadan
Because Berf123 yeni çıkan deri olanlar çok güzel 🥰onlarada isim yazılıyor hem daha hafif .isimli olanlar ağır oluyor
ikimelekannesii22 Berf123 çicek sepetinden yeğenime almıştım cokta güzeldi bebeğimin cinsiyeti kesinleşince bebeğimede alıcam fiyatıda uygun 35 tl felandı
Kilaflarinmucizesi prensannesi1649 Hamileçekimi instagramda sayfaları var. Orda yaptırdım ocak ayından önce anlaşma yapmıştım 3 kıyafet artı melek konsepti artı eş ile çekim artı albüm 1200