Nskyhn bayanukuslu bunu en iyi siz belirlersiniz 🤗 mağaza da sürünce kapatıp açınca karar veriyorsunuz bana çok model söylendi ama ben gittim çok başka bir şey aldım 😂 çünkü sürmesi çok rahat geldi kapanınca arabaya sigardi derken yani gidip mağazadan iyice bakmanız lazım
Evhamlianne92 bayanukuslu bugun ya da dun birisine daha yazmistim. Joie litetrax 4travel system aldim. Cok baktim iskeleti saglam kumasi kaliteli mamas&papas’a yakin bir kalitesi var. biz aldik
Binnur81 Bnde kabin almaya gittim iki yönlü aldım geldim cunki kabinlerin tek yon olduğunu bilmiyordum oraya gidince fikir olusuyo emin ol
bayanukuslu Teşekkür ederim kızlar boşuna bakmayayım madem direk mağazaya gidip deneyeyip alayım 😁 daha doğmasına çok var ama araştırmalara başladım yavaştan 😁