swetty_18 sakin kalmaya çalışın, doktora gösterin, ne mutlu ki farkındalığı yüksek birisisiniz. Otizim olsa bile hem erken teşhis hem doğru eğitimle çok fazla ilerleme kaydedediliyor. Öyle ki normal çocuklardan hiçbir farkı olmayan birçok otizimli çocuk örneği mevcut. Ama öncelikle kendi kendinize teşhis koyup üzülmeden doktorunuza başvurun.