alonee 18+4 deyim. Karnımda bi his var bastırınca çok özür dileyerek söylüyorum arkam acıyor neden olabilir ya🤔😭
superstar_00 alonee Nasıl bir his mesela karın bölgeniz sert ise yoğun gaz birikmesi olmus olabilir siz bastırınca gaz sıkışması olup agriyi etrafaya yayabilir hamilesiniz ya karnınızı sıkıstırmayın rahatsiz olduğunuz bir durum varsa hafifce ovalayin bazen bebek kendini belli bir bölgede toparliyor orda uyuya kaliyor o his ondan da olmus olabilir.
alonee superstar_00 gaz sorunu yaşamıyorum. Hep sert orası ama arada makatada vuruyor. Çok rahat giyiniyorum aslında 😔
superstar_00 alonee Benim bebek belli bir yerde toplaniyor genelde hep ayni yer o yer ağırlaşır agirir hafif ovalarim gecer , kuyruk kemigi agrisi , kalcalarda olan agrilar magnezyum eksikliginden kaynaklanıyormuş.
alonee superstar_00 doktorum aslında çok iyi bi doktor ama söylediğimde ortopediye gidin dedi ağrıdan dolayı 😒
Mouradi superstar_00 Canım kaç haftalıksın ? Aynısı bende de oluyor dr a daha 2 hafta sonra gidicem diye endişe ediyorum İnşaAllah kötü bi şey değildir :(