Tazeanne0134 Lgel valla canım benim ilk hamileliğim de 16+6da %80 kız demişti ama detaylı ultrasonda öğrendik erkek olduğunu şimdi 32+4 haftalık hamileyim gittiğim 3 drda kız dedi ama net görmedik bacak arasını bakalım
Srfe_01 Lgel 13 haftada erkek dedı sonradan kıza benzıyo göstermıyo tamda dedı kac defadır gıdıyorum kontorle göstermıyo kıza benzıyo gıbı ama dıyo bakalım 3 gün sonra ne dıceklwr ama ben artık kız dıye sevıyorum
1234321 Tazeanne0134 erkek denildikten sonra tekrar mı kız dedi 3 dr ayrıntıldan sonra da mı yani kız denildi
Tazeanne0134 1234321 ilk gebeliğim de 16+6da %80 kız denmişti ama biz detaylı ultrasonda 22+6da öğrendik erkek olduğunu simdi oğlum 26 aylık ve tekrar hamileyim 15+2 de kız dendi ve sonra ki drlar da dedi ama bacak arası kapalı göstermiyor
haklisinesracim İlk gebeligimde olmuştu 16. Haftada erkek demişti 18 de kız olduğunu öğrenmiştik. Bunda da 16 da erkek dedi ayrıntılıyı bekliyorum
1234321 Tazeanne0134 şimdi anladım benimde 12 +1 de yüzde seksen kız dedi inanmalıyım bilmyrm yanılmalar çok baksana
yaren_blna haklisinesracim ya banada bi 14 de bi 16 da erkek dedi ama ters duruyor kapalı bacağı dedi sonrada bak pipi var diyor ama yüzde yüz evet erkek bu eminim demedi insan arada kalıyor böyle 😂
sherwoodTR Bana da 12+5 de %51 kız dedi özeldeki doktorum. Bugün 13+2 de devletteki doktor %60 erkek dedi bir çıkıntı gördüm dedi.